Men det går ju inte frångå att vi egentligen är en center kort också. Kapanen var ju inräknad från början oavsett att han fick sån utveckling. Inget ont om Eisenmenter eller Boyce, men nån 3:e center är de väl inte i det långa loppet i SHL.
Komik att vi hamnat i ett läge i att vi behöver en center in för breddens skull, men vi sitter i knät på Montreal och skall köra nått slags chicken race där vi K A N S K E får tillbaks Kapanen till Timrå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...