BaraTikare: Tycker EP tar bra defensivt ansvar idag. Det finns andra som fan knappt presenterat sig i poängprotokollet denna säsong som inte får ut ett skit offensivt. OJ, Hartmann, Eisenmenger och Pääjärvi. Det är såna här matcher dom måste steppa upp och bära sin del av bördan när vi har skador, det gör dom inte.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...