1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2756173

Sv: Apropå nånting...
VG är alltså Timrås bästa back i första perren. Som en snabb Forsmark.
Dubbla känslor va?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BaraTikare: Jo, detta lån kan ju sluta med att det känns extra surt att bli av med Viggo. Om han gör det bra och färgar vår backsida. Dock så får vi se hur han gör det över flera matcher. Unga spelare kan ju spela väldigt inspirerat över fåtal matcher, innan rutinen kommer ikapp.

Fast å andra sidan så är väl detta bra för Jokinen och Kimmo. Om Gustafsson gör det bra, så visar det ju på att det går att hitta "outvecklat" som passar in i systemet.

Viggo har ju inte ens tagit en plats hos HV. Så då borde det ju finnas likvärdiga backar att hitta till vettig peng under säsongen..

Sv: Apropå nånting...
BaraTikare: Men HUR kan han skriva på för HV? Jag hade tagit honom rakt av. 😊

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer