Marodören:Hur dum e du egentligen, vi kan väl inte bara blunda för det som sker..... Sen blir man så j*vla less på Peo efter varje match, allting är ju alltid frid och fröjd, målchanser etc...etc... han vill ju bara rädda sitt eget skin, måttet börjar bli rågat nu vi måste ta poäng och det gör vi inte... och det värkar ju inte vända häller, igår kunde vi bara spela hockey i en period" fast grabbarna är så bra tränade som peo säger"
Vi gör 20 sek byten och är helt slut endå håller vi nästan inget tempo alls....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi gör 20 sek byten och är helt slut endå håller vi nästan inget tempo alls....