Vi är fysiskt slutkörda. Karjala Cup, Skoda Trophy eller nån annan skitturnerig, var är ni när ni behövs som mest? 3-4 matcher i rad nu där vi helt enkelt inte hänger med i skridskoåkningen långa stunder. JJ, hittils enda glädjeämnen i afton.
{469}: Han måste ha känning annars är detta inte rimligt att spela så dåligt. Han är sugen på landslaget och åker även om känning 100% att han för det tyvärr
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...