lungan: Nu har väl förvisso FBK bränt rätt många lägen av sina 24 skott, ja eller JJ har räddat oss, beroende på hur man ser det . 14-24 skott på hemmais är väl inte den matchbild Jokinen känner sig mest nöjd skulle jag tro.
Sen Skellefteåmatchen så har vi tappat syret helt känns set som. Kan knappt jämföra laget nu och då.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
. 14-24 skott på hemmais är väl inte den matchbild Jokinen känner sig mest nöjd skulle jag tro.
Sen Skellefteåmatchen så har vi tappat syret helt känns set som. Kan knappt jämföra laget nu och då.