glorious badger: Jag tror som dig att det var ganska matchavgörande.
Men får vi inte tillbaka Kapanen och en/två eventuella förstärkningar på backsidan så är jag rädd att det blir kval. Alternativt att någon av backarna måste ta några jäkla kliv.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men får vi inte tillbaka Kapanen och en/två eventuella förstärkningar på backsidan så är jag rädd att det blir kval. Alternativt att någon av backarna måste ta några jäkla kliv.