Att möt ett starkt Frölunna på ett fullsatt Nya Ullevi ikväll bli int lätt!!😳 Menn mirakel ha hänt förut!!🙄 Vi ha störr chans att vinn ikväll änn i Berhn Arena på lörta!! Juuuel i måle så tro ja på att 💪💪💪 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Dä ä int över förrens dä ä över 🏒🥅🏒🥅🏒🥅 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Menn mirakel ha hänt förut!!🙄
Vi ha störr chans att vinn ikväll änn i Berhn Arena på lörta!!
Juuuel i måle så tro ja på att 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Dä ä int över förrens dä ä över 🏒🥅🏒🥅🏒🥅
HALLELUJA 🙏🙏🙏