Henrik_Tikare: Jorå. Atår fast vid vad jag sagt redan vid värvningen av Juel. När han är i Zonen så kan han vara en större matchvinnarmålis än JJ. Men att JJ däremot har ett stabilare grundspel.
Dock så ligger ju mycket av detta i förtroende och speltid. I Oskarshamn så växte ju Juel när han fick stå över tid. Var ju en av, om inte den bästa målvakten i SHL i slutet av den säsongen. Med tanke på hur mycket lägen Oskarshamn släppte emot sig.
Skall man gå på form nu, så är Juel just nu etta i min bok.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...