Erre92: Har de sagt än att det är De. Som är. Örebro? Jag vet inte hur det är med er, men för min egen del vet jag redan att de är Örebro och det är just det som är så jädra gött just nu. Antingen bryter vi matchen här eller så vill vi se en total tömning i sista nu. FORZA! ❤️🤍
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vet inte hur det är med er, men för min egen del vet jag redan att de är Örebro och det är just det som är så jädra gött just nu.
Antingen bryter vi matchen här eller så vill vi se en total tömning i sista nu. FORZA! ❤️🤍