Oliver_Kapanen: När man inte trodde att Örnsköldsviks representationslag i SHL kunde skämma ut sig mer så surfar det in en ny medlem på HS som kallar sig, ja gissa.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
När man inte trodde att Örnsköldsviks representationslag i SHL kunde skämma ut sig mer så surfar det in en ny medlem på HS som kallar sig, ja gissa.
Pajigheten når nya nivåer.
Med Vänlig Hälsning
The Stjärt of Hockey