Tom Topp: Tycker det mesta faller tillbaks på Hinken ändå! Visar lite brist på fingertoppskänsla. Han försöker vara nån form av en fattigmans Nubben. Finns ju ingen av Jasek, true eller Olofsson som på förhand kändes klockren. Mycket om och men och kanske på de där 2.
Olofsson som var lite väl överhypad själv av Modoiterna. Inte en säsong som han sprängt 40 poängsvallen tidigare i sin SHL karriär. Lite väl begärt nu att han skall göra det helt plötsligt mdf omgiviningen han har i Modo.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...