Intressant att läsa och se terapisessionen inne hos modoiterna. Översteprästen har tydligen lämnat men det finns trogna efterföljare som ingjuter mod och morske män i varje tvivlare i gänget.
Stor humor när man läser… ”för SÅ dåliga är dom inte. Hade dom vunnit den eller den eller den matchen så hade det sett annorlunda ut. För dom är baske mig mycket bättre på papperet än en del andra lag.”
Synd att vidvinkel o djupseendet är lite tilltufsat med ett öga. 😎
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...