Rip Kirby: I beg to differ. Jag vill gärna ha upp löven, förslagsvis på Örebros/Växjös/LHC:s bekostnad. Missförstå mig rätt - jag ogillar verk-e-ligen löven, och tycker nästan att dom är ännu äckligare än modo. I a f just nu när modo är så usla att man inte ens vill håna dom. Men just därför vill jag ha upp dom. Vi behöver fler matcher som man hatar att förlora av fler skäl än att man förlorar poäng. Och älskar att vinna extra mycket.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...