1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2768313

Sv: Apropå nånting...
Skulle inte Kapanen debutera på torsdag mot HV?
Uppladdat:

500x0-img1942.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Jo han är spelklar till matchen mot HV på torsdag står det i alla fall i pressmeddelandet när det blev klart. Så han spelar nog mot HV.

Så tror det står lite fel där bara. Hoppas det i alla fall.

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Jo han ska ju spela mot HV. Vore inte första gången tryckfelsnisse varit i farten igen. Tycker det är pinsamt mycket slarvfel från Timrås officiella kanaler. Även om det har blivit bättre senaste 2-3 åren.

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Antingen så är tryckfelsnisse framme och härjar (som på typ vartannat inlägg) eller så är vi alla förda bakom ljuset.

Hela texten är ju felskriven. "I Oliver Kapanens första match tillbaka passar vi på att hylla en av säsongens största genom alla tider". Antingen så har jag fått en stroke eller så har dom anlitat klass 3B att skriva texten.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer