Zäta75: Figge går ju inte att ta seriöst nånstans. Parodi att han inte tagit med Hållander i hans "SHL lag". Tycker hans hockeykunskaper är lika begränsade som Dickens. Mest med för att vara en skön snubbe.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tycker hans hockeykunskaper är lika begränsade som Dickens. Mest med för att vara en skön snubbe.