1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2772264

Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Var hittar du statistiken?

Tycker att vi har ett bedrövligt PP just nu. Vi har ju vissa PP där vi inte ens har tagit ett (1) skott!

Jag kanske är nego men jag ser inte de positiva tendenser som du ser. Vi passar runt och låter forwards ta avslut från sidan istället för en rejäl backslagga mitt i banan.

Jag blir fn irriterad bara jag tänker på det.....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: nu gillar man så klart en slägga från blå, men är det så effektivt? Tycker det är sällan det blir mål så, ser inte heller att andra lag söker det så ofta trotts offensivare backar än oss. Har dock ingen statistik att backa upp det med.

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: SHLs hemsida, använder den gamla statistiksidan.

Tycker du att PP såg dåligt ut i lördags?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer