bar mofftak: ja, man undrar faktiskt. Ibland tänker jag, som gammal gubbe man numera är, att allt som går via skridskon i mål borde dömas bort, samt att om det är fler än 2*5 skridskor (minus målvakt) på isen är det för många spelare....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ibland tänker jag, som gammal gubbe man numera är, att allt som går via skridskon i mål borde dömas bort, samt att om det är fler än 2*5 skridskor (minus målvakt) på isen är det för många spelare....
Bakåtsträvare är man...