Degenerate: och om de inte har bättre stil/högre intelligens eller mer kreativitet än att skandera horunge kanske det är lika bra. Eller det är lika bra enligt mig.
Eugen Sandberg: skrek alla horunge eller va de ett fåtal ? kan inte bara alla som skrive insändare sätta sig ner o bestämma va som får sägas o inte så vi slipper dessa jävla insändare . inte ett klago mål på stämning eller ljudnivå vill ja höra sen heller .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer