Tom Topp: Känns som vi ger bort pucken istället för att hålla den inom laget. Blir ju extra jobbigt att jaga då. Sedan så är det för stora avstånd mellan forwards och backar och då tas många dåliga beslut
Tom Topp: Jäkligt nöjd med Simon Forsmark! 21 år, stabil bakåt och mål framåt. Vem scoutade honom? Sen måste man ändå imponeras av Örebros juniorsatsning, många bra spelare som kommer från den. Tänka sig en bandyort?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...