Smokey: Det var det finaste jag hört sedan jag konfirmerades.
Survivalkit, överlevnadsläger, ta fram vildmannen i dig. Här pratar vi om kamp där den starkaste överlever. Under år av motgångar så kämpar vi ändå. De må håna och spotta på oss men vi vet alltid vart vi har hjärtat. Legenderna lever vidare. Jag ska aldrig vända klubben ryggen. Endast riktiga hårdingar skriver på denna tråd.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Survivalkit, överlevnadsläger, ta fram vildmannen i dig. Här pratar vi om kamp där den starkaste överlever. Under år av motgångar så kämpar vi ändå. De må håna och spotta på oss men vi vet alltid vart vi har hjärtat. Legenderna lever vidare.
Jag ska aldrig vända klubben ryggen. Endast riktiga hårdingar skriver på denna tråd.