Kan ingen skriva ut den här tråden och överlämmna den till Peo och Nubben för lite högläsning i omklädningsrummet? Då kanske Timrå IK dessutom sparar in en förmögenhet i psykologarvoden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan ingen skriva ut den här tråden och överlämmna den till Peo och Nubben för lite högläsning i omklädningsrummet?
Då kanske Timrå IK dessutom sparar in en förmögenhet i psykologarvoden.