Gooode:Hoppas Johansson tar chansen! Kan inte nog fortsätta att tjata om hur trevligt det vore om han fick lite utväxling som gör att Ottawa fattar intresse och skriver kontrakt.
Om både Forsmark och Johansson försvinner så kan vi ju ersätta dom rätt skapligt med de dryga 6 miljonerna vi inbringar på ersättningen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om både Forsmark och Johansson försvinner så kan vi ju ersätta dom rätt skapligt med de dryga 6 miljonerna vi inbringar på ersättningen...