1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 27768

Sv: En tråd bara för riktiga hårdingar
Visst är det tufft att hålla på Timrå i motgång och samtidigt bombarderas med den provinsiella chauvinism som råder, när det går bättre för laget på orten. Det är tur att det finns annat än hockey i livet (jo det är så, trots allt) . Jag har kört med föträngningsmetoden ibland och den funkar så länge det går riktigt dåligt, men sen smyger det in sig nåt litet hopp och då är det kört igen . Det också tur att GB finns . När man ser engagemanget och stödet, så inser man att det finns hopp.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer