Inlägg: 2778142
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Svartvik:
Skillnaden är väl att går man till attack på stan i Timrå IK:s färger och försöker representera klubben så bör man bli avstängd. Där måste gälla nolltolerans. Sedan kan man tycka att 2 år är en jvligt hård avstängning. Men då kan det inte vara första gången det händer…
Skillnaden är väl att går man till attack på stan i Timrå IK:s färger och försöker representera klubben så bör man bli avstängd. Där måste gälla nolltolerans. Sedan kan man tycka att 2 år är en jvligt hård avstängning. Men då kan det inte vara första gången det händer…
+ 8
Det här med slagsmål har jag inget att säga om, vill några hormonstinna grabbar puckla på varandra så får dom väl göra det. Ett tips är att göra det i skogen istället för mitt i stan nästa gång bara..