+ 2
Inlägg: 2778289
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Brukade jobba på evenemang för några år sedan. Då fanns en del avstängda personer, men vi var inte berättigade att ha bilder på de avstängda och heller inte berättigade att kontrollera ID på besökarna. Så avstängningarna hindrade ju ingen från att komma in ändå…
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Det är väldigt sällan någon blir dömd för något i slutändan. Tillträdesförbud är rättsvidrigt. Det är maktmissbruk. Polisen vet det, åklagare vet det, media vet det, gemene man vet det. Trots det får det fortgå år efter år, dessutom utnyttjas det mer och mer.
Eller är det någon här som på allvar tycker att tillträdesförbud utan brottsmisstanke är rimligt? Är det så vi vill ha det i ett rättssamhälle?
Eller är det någon här som på allvar tycker att tillträdesförbud utan brottsmisstanke är rimligt? Är det så vi vill ha det i ett rättssamhälle?
+ 2
Hur hjälper det här klubben? Hur vinner Timrå något på detta? Förutom att ståplats blir jävligt tomt.. idioti.