Jag gillar inte detta eviga mixtandet i kedjorna. Olli har varken satt systemet eller kedjorna än. Det är bara målvakterna och uppoffrande backar som räddat oss hittills. Det känns som att han blir mer o mer desperat. Han spelar säkert tombola med spelarna innan matcherna och hoppas att det nån gång ska stämma.
Hoppas dock att spelarna kan slappna av och överraska ikväll eftersom de har noll förväntan på sig...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas dock att spelarna kan slappna av och överraska ikväll eftersom de har noll förväntan på sig...