Enligt säkra källor så gäller pm:et att Spol-Jansson värvats från Leksand efter flera års förhandlingar. Han säger själv att det ska bli skönt med ett miljöombyte och att få arbeta med is som inte spricker 2-3 ggr per säsong.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Enligt säkra källor så gäller pm:et att Spol-Jansson värvats från Leksand efter flera års förhandlingar. Han säger själv att det ska bli skönt med ett miljöombyte och att få arbeta med is som inte spricker 2-3 ggr per säsong.....