Ojh-Ajh: Luleå är fan ett vidrigt lag att möta. Åker runt och håller i klubbor och tjuvnyp. Men så fort de är kampsituation emot dom så slänger dom sig och filmar
jens_88: precis det är mycket gnäll från Luleå, det ska filmas och snackas med domarna efter avblåsningar. Men då har dom Shinimin och Bromé i laget också. Men riktigt bra period från Timrå, härligt att se kapanen näta också, han har fått vittring på målet nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer