Goda nyheter måste jag säga! Har ingenting emot namnet: SydKraft Arena. Så länge klubben heter Timrå IK samt spelar i röd-vita klubbfärger så finner jag ingen anledning att klaga.
Nu väntar vi bara på de etablerade nyförvärven...!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har ingenting emot namnet: SydKraft Arena.
Så länge klubben heter Timrå IK samt spelar i röd-vita klubbfärger så finner jag ingen anledning att klaga.
Nu väntar vi bara på de etablerade nyförvärven...!