dr Dängroth: SydkraFT aRENA...hmmm som om Skelleftekraft skulle bygga om Rögles ishall. Ska de ha hand om biljettförsäljningen åxå?? 'Just nu är alla våra säljare upptagna, Du är placerad i kö. Du har plats nr....2598!!! '
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
som om Skelleftekraft skulle bygga om Rögles ishall.
Ska de ha hand om biljettförsäljningen åxå??
'Just nu är alla våra säljare upptagna, Du är placerad i kö.
Du har plats nr....2598!!! '