Nomaden has left the sjukhusbuilding 💪 Men det var ju fan att man skulle tajma in en kraschad tarm på en två hemmamatchersvecka med efterföljande uppehåll. Man blir inte rolig hemma under julen med galopperande abstinens
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det var ju fan att man skulle tajma in en kraschad tarm på en två hemmamatchersvecka med efterföljande uppehåll. Man blir inte rolig hemma under julen med galopperande abstinens