0tto: Undra hur det känns att heja på ett lag med en tydlig förväntan att alla problem löses med att köpa mer spelare. Häll pengar på det tills det fungerar.
Såg att Husqvarna gick ut och vinstvarnade idag och faller tydligt på börsen. Naturligtvis inget samband men roligt att Husqvarna går ut och säger att dom blöder pengar samtidigt som HV presenterar ännu en ny spelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer