1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2786189

Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag frågade min vän på ChatGPT vad han tyckte om dina titlar, de här fick jag som svar

1. “Kampen om Guldet 1979” – Historien om hur MoDo tog sitt första SM-guld i en tid då hjältemod och hockeyhjärtan regerade.
2. “Vägen till Elitserien 1964” – Berättelsen om hur MoDo steg från skuggorna och etablerade sig som en kraft att räkna med.
3. “Bröderna Sedin: The Örnsköldsvik Dynasty” – Tvillingarna som blev världsstjärnor och aldrig glömde sina rötter i MoDo.
4. “Fjällräven Fortress: The 2007 Triumph” – En hyllning till guldsäsongen 2006/2007 där allt klaffade för laget.
5. “Peter Forsberg: The Comeback King” – Om legenden Foppas återkomster till MoDo och hans eviga kärlek till Örnsköldsvik.
6. “Näslund: The Captain’s Legacy” – Hur Markus Näslund blev en symbol för MoDo och en inspirationskälla för framtida generationer.
7. “Vägen tillbaka: SHL Revival 2023” – En saga om uthållighet och revansch när MoDo återtog sin plats i svensk hockeys finrum.

Bonusfilm:
8. “Timrå: En evig biroll” – En lättsam komedi om ett lag som alltid drömmer om att vara i huvudrollen, men ständigt får stå i skuggan av MoDo.


Till och med ChatGPT skryter om våra gamla meriter! Han kan hockey.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{7426}: 🥱

Sv: Apropå nånting...
{7426}: Trevligt. Nu snackar jag dock om högkvalitetsfilmer. Inte några som är bandade på tiden då man spelade in på en svajig VHS. 👍

Har hört om en nyproduktion.

"Modo-Guldet blev till sand"

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer