Lichln: Vet inte om det var så mycket "nyhet" det där?
Vi har ju spekulerat i detta själva.
Kapanen är 100 procent förlorad skulle jag säga. Det blir AHL om han inte tar en plats direkt.
Hållander känns också rätt mycket "100 procent" förlorad.
Dahlén tror jag bara drar ifall han får ett envägskontrakt i NHL. Schweiz lär vänta så länge Jokinen är här. Plus att vi lär kunna få rätt slagkraftigt lag till nästa säsong med, även utan Kapanen och Hållander.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer