OlliJanne: Jag räknar kallt med att Hållander, Kapanen och Dahlén försvinner nästa säsong. Samtliga till Nordamerika. Dahlén till Schweiz tror jag ingenting på. På ålderns höst kanske, men inte nu.
Har redan börjat spåna på ersättare. En ryckning i lilltån säger mig att Juuso Pärssinen blir en av dem.
OlliJanne: Yes. Det har ju en annan sagt från säsongstart typ. 😉
Han blir svår att ersätta för den "billiga" peng han spelar för, kontra vad vi får i hjärta, produktion och hur han dominerar.
Skulle både Dahlén och Hållander försvinna till nästa säsong. Ja då tror jag vi får bygga lite annorlunda, Gärna att vi försöker satsa lite kulor på backar, att bygga bakifrån som Brynäs mfl gjort.
Det kommer ju att bli en rätt händelserik silly om inte annat. Man har ju haft lite halvtråkiga somrar de senaste säsongerna.. 😅🤷
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer