+ 1
Inlägg: 2786324
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Tror att man bara kan få NHL-ersättning för en spelare en gång. Så ni får ingenting för Hållander om han går dit igen. Om jag inte har missuppfattat?
+ 2
Då får vi drygt 6 mille in på kontot. Lågg till Hållanders och möjligtvis Dahléns månadslöner på det. Så skulle det helt plötsligt kunna gå att ersätta på ett sätt. Men snarare att vi förmodar bygger ett mer brett/spetsigt lag på ett annat sätt än bara 2 kedjor kanske.