Nisse på Mon or:sämre lag ? Ja det känns onekligen som som att Giffarna åker ut direkt utan att passera gå nästa år. Skulle säga att felet inte sitter i stan och arenas placering som sådan. utan enbart i hur man driver klubben och vilka individer som sitter i ledningen En känsla som jag haft i minst 10 år iaf.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skulle säga att felet inte sitter i stan och arenas placering som sådan. utan enbart i hur man driver klubben och vilka individer som sitter i ledningen En känsla som jag haft i minst 10 år iaf.