1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2787127

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74:
Modo: "Nån liten klubb har utmanat oss....."
Timrå ba: "Hold my beer"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det är nånting otäckt med att dom inte promotar bössan så hårt, ligger typ 20k bakom och är tysta. Jag misstänker att dom kommer slänga in en klumpsumma precis innan slutsignalen för att vi inte ska hinna omgruppera oss. Litar inte ett dugg på den där syskonskaran därför gäller det för oss att hålla i och hålla ut, inte nöja oss med att vi når klubbens målsättning på 100k utan fortsätter öka avståndet så inte Nolaskogsarna ska kunna ta det här på fusk.
Fortsätta kämpa Tikare!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: 90K!! Grymt!!
Det här börjar bli riktigt imponerande då bödsan faktiskt ligger före andra bössor som exponerats mycket mer.
Uppladdat:

500x0-img2602.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...