1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2787159

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Självklart samma känsla eller tanke här. Aldrig tal om något annat än att hetsa varann till att ge pengar till i ett väldigt viktigt syfte helt oavsett tröjfärg. 330 spänn kvar till 100 000 nu. Riktigt starkt jobbat!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Pyttsan. Det är alltid viktigt att demonstrera vår överlägsenhet mot modo och jag hade varit lika ursinnig som efter senaste länsderbyt om vi hade förlorat detta. En kraftvisning mot diverse dryga modoiter som trodde dom skulle ta det här enkelt.
Viktigt!!!
(Självklart är det för en bra sak också men det är mer bonus ;) )
Uppladdat:

500x0-kungar.png


Sv: Apropå nånting...
Nu passerade vi 100000:- 👍 lillebror har inte nått upp till 80000:- än

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...