Gustavsson om en hel del om TIK. Bekräftar återigen att han tog kontakt med Timrå men fick inget kontraktsförslag. Så vi kan väl släppa den diskussionen en gång för alla nu.
Tror Timrå får svårt i långa loppet att konkurrera. Men att det var nödvändigt få in Jokinen som kan förändra kulturen i klubben.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...