{469}: sedan så krävs det väl ett hyfsat gym en bra träningshall och bra personal och service kring J18 -J20. Känslan är väl att det finns lite att jobba på där.
Tom Topp: ja eftersom utbudet i medelpad är lite smalt behöver vi vara en attraktiv förening med ett attraktivt hockey gymnasium, knutet till klubben. Vi har ju varit bra på det med många talanger från Stockholms området t ex. Måste nog fortsätta locka hit bra talanger därifrån. Finns ens ett hockey gymnasium i Stockholm?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer