1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614253 inlägg · 6213 ämnen

Inlägg: 2787449

Sv: Apropå nånting...
Isbjörnen2: bra spaning och observation. Melander har det inte heller pratas om. Men Erixon han är högavlönad, och borde väl rehaba för att slå sig in på en plats.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Melander har opererat sig, Hoppas det går bra med rehabben.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Skulle påstå att det kommer vara mer karaktär i laget kommande säsong än den som var. 16 forwards i truppen, vilket innebär att 6-7 spelare kommer behöva slåss med näbbar och klor för att ta en plats på 4 kedjor, då om nåt ... | Läs mer