Isbjörnen2: bra spaning och observation. Melander har det inte heller pratas om. Men Erixon han är högavlönad, och borde väl rehaba för att slå sig in på en plats.
Smörgåsen : Skulle påstå att det kommer vara mer karaktär i laget kommande säsong än den som var. 16 forwards i truppen, vilket innebär att 6-7 spelare kommer behöva slåss med näbbar och klor för att ta en plats på 4 kedjor, då om nåt ... | Läs mer