1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614253 inlägg · 6213 ämnen

Inlägg: 2787457

Sv: Apropå nånting...
Isbjörnen2: Vet inget om det andra du nämner, men i USA är han iallafall inte :)
Uppladdat:

500x0-img2982.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
angeroath: söt chock på Didde där ju

Sv: Apropå nånting...
Kan bekräfta att Erixon är skadad, och att det är en överkroppsskada precis som klubben själva kommunicerade i slutet på Oktober.

Det är dock ingen typisk hockey-skada som hans överkropp råkat ut för.

Skulle säga att skadans natur kan vara klubbens räddningsplanka för att bli av med hans dåliga kontrakt - känns inte helt säkert att han kommer komma till ett stadie där inte skadan mycket väl kan uppstå igen.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Skulle påstå att det kommer vara mer karaktär i laget kommande säsong än den som var. 16 forwards i truppen, vilket innebär att 6-7 spelare kommer behöva slåss med näbbar och klor för att ta en plats på 4 kedjor, då om nåt ... | Läs mer