Patrick Polly: Har märkt att även experter har en tendens att övervärdera en spelares insats i ett negativt kval.
Sanny målade ju upp Hartmann som " en av SHLs absolut bästa i boxen"
Jasek blev ju även han upphausad. Trots att säsongen i stort var rätt undermålig.
Folk glömmer snabbt att det trots allt är seriens 2 sämsta lag som möts i ett negativt kval.. (Spelaren borde ju bedömmas efter serien i stort med bättre o.motstånd inräknat)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sanny målade ju upp Hartmann som " en av SHLs absolut bästa i boxen"
Jasek blev ju även han upphausad. Trots att säsongen i stort var rätt undermålig.
Folk glömmer snabbt att det trots allt är seriens 2 sämsta lag som möts i ett negativt kval..
(Spelaren borde ju bedömmas efter serien i stort med bättre o.motstånd inräknat)