Att någon skulle slanta upp miljoner før att få kalla hallen før Isstadion leder førmodligen till att det också i fortsættningen skulle vara den kalla hallen.. Sponsorn får såklart sitt namn næmnt i radiosporten, TV och tidningar. Exempelvis: "Nu går vi øver till Sydkraft Arena dær matchen mellan Timrå IK och XX pågår.. etc..". Utan sponsor = ingen ny hall. Bra att TIK har fått en sponsor !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sponsorn får såklart sitt namn næmnt i radiosporten, TV och tidningar. Exempelvis: "Nu går vi øver till Sydkraft Arena dær matchen mellan Timrå IK och XX pågår.. etc..".
Utan sponsor = ingen ny hall. Bra att TIK har fått en sponsor !