Madde: Det är bara att inse att detta är utvecklingen inom elitidrott och vi är nog tvingade att följa den.
Jag blev överlycklig då jag hörde detta. Pengarna är viktigast trots allt. Sedan hindrar detta inte mig från att fortsätta kalla den för Ladan.
"Jag ska ner till Ladan och lira lite" eller "Jag ska ner till Sydkraft Arena och lira lite". Valet är enkelt.
Sedan så är ju som EL Maco mfl visat här Sydkraft en roligare huvudsponsor än Kaffe, Hushållsprodukter eller Konsum. Så spänn av Madde! Det kommer gnistra om den nya Ladan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag blev överlycklig då jag hörde detta. Pengarna är viktigast trots allt. Sedan hindrar detta inte mig från att fortsätta kalla den för Ladan.
"Jag ska ner till Ladan och lira lite" eller "Jag ska ner till Sydkraft Arena och lira lite". Valet är enkelt.
Sedan så är ju som EL Maco mfl visat här Sydkraft en roligare huvudsponsor än Kaffe, Hushållsprodukter eller Konsum. Så spänn av Madde! Det kommer gnistra om den nya Ladan!