Madde: Vad är det för stolhet du pratar om Madde? Hade dom gjort som Fbk och bytt färger på tröjorna då hade det varit skandal. Vad f.. hallen heter spelar väll ingen roll ,skall vi leka med dom stora grabbarna så är det bara pengar som gäller. Eller du kanske föredrar Allsvensk hockey i den gammla hallen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade dom gjort som Fbk och bytt färger på tröjorna då hade det varit skandal.
Vad f.. hallen heter spelar väll ingen roll ,skall vi leka med dom stora grabbarna så är det bara pengar som gäller.
Eller du kanske föredrar Allsvensk hockey i den gammla hallen?