Jag tar gnällpaus och njuter av minnet av Erixons slagga ribba in och lite av Landers gamla dragskott till matchvinnande 0-1 i delfinen för hundra år sedan!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas ni alla får den jul ni förtjänar.
Jag tar gnällpaus och njuter av minnet av Erixons slagga ribba in och lite av Landers gamla dragskott till matchvinnande 0-1 i delfinen för hundra år sedan!
På återhörande!