1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2789407

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Vår Elias Pettersson gjorde 2 mål igår natt när Vancouver slog San Jose. Verkar inte vara någon som har skrivit om det i forumet vad jag kan se.

God Jul alla timråiter!
Imorgon ska vi vinna mot Leksand.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Taget från Expressens tips inför morgondagens omgång i SHL:

"Leksand – Timrå

Leksand dras med flera avbräck. Hrivik är en av spelarna som förväntas missa mötet. Hemmalaget upplever en formsvacka med endast en seger på lagets sex senaste matcher i SHL."

Sv: Apropå nånting...
Go Jul rabbuslingar nu ladd vi tusen tä imorgon nä vi möt Leksann vid Siljans Rot eller Brittans 👌👌👌 Låt dä rinna lätt ikväll så vi ork mä att I Baggerha imorgon!!🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-screenshot20241225191032google.jpg


Sv: Apropå nånting...
Zäta75:

Det skall ni inte alls ;)

God Jul ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer